2007年8月25日 星期六

Hello Kitty伴我飛行



今次選乘長榮航空由大阪回台北,
就是有機會乘搭Hello Kitty彩繪機。

從check in 櫃位,Boarding pass,
飛機機身,座位,機上用品,飛機餐.....
無處不是kitty的蹤影~~
上機前,心情一直很興奮~~~ ^O^








由於晚上飛行,拍不到kitty機,
只好轉貼網站照片~~

當kitty彩繪機徐徐降落台北桃園機場,
老師勇闖京、阪、神之旅也告一段落~~~~~>_<

10 則留言:

Wordy 提到...

唔,這班飛機我無福消受 :P

Ellen老師 提到...

老師一直很想乘搭kitty機
相信全機最興奮是我~~~~^O^

supageti 提到...

卡娃兒!卡娃兒!

相信意粉歐巴桑坐在機上也會興奮忘形!嘻嘻!

Ellen老師 提到...

坐在kitty機,興奮極了!
鄰座乘客看見老師這麼興奮,
我也有點不好意思~~

匿名 提到...

我都好鐘意呢架機, 也會一定左拍右拍! ^.^

匿名 提到...

我上到去應該會興奮到癲o左! :P

匿名 提到...

我都搭過往北海道的比卡超機,都幾得意,
不過如果係麵包超人機,我會開心d!

Ellen老師 提到...

小彭~~
全機未得我一個左拍右拍,好尷尬呢!

小妹~~
我簡直興奮到跳起啦!

maymay~~
去四國啦!

lau2tang 提到...

Ellen,
可能全機的人都想拍,但怕不好意思,
心裏卻一直在羡慕你呢!

Ellen老師 提到...

我相信跟我同機的人,不那麼興奮!
因為台灣去日本,長榮大部份是kitty機,反而佢地可能有點厭呢~~