2007年8月14日 星期二

かわいい~~発明記念館

2-8-2007(木曜日)天氣晴朗,有點翳焗,打風啊

宝塚(発明記念館)->手塚治虫記念館->天保山(海遊館)->Blossom Outlet->心齋橋

今早仍然7時多起床,8時多出發。
今日的行程計畫,只有幾張網頁列印紙,
真替自己有點擔心呢!

先從心齋橋往梅田,再轉乘阪急宝塚往池田。
走出池田駅,又是一個環境清幽寧靜的小鎮。
起初還擔心不易找到【発明記念館】,
卻給我在路上遇上一群小學生,
一看就知他們也是參觀記念館啦!
老師一於混在人群中跟著走~~
從車站到記念館,大約10分鐘路程。
進館參觀是不用入場費的,
但利用pass的旅遊本子coupon,
我可以獲得一張可愛的貼紙!
【発明記念館】是介紹日清ラ一メン的誕生,
展示出不同年代、不同國家的產品模型。
最有趣是可以自已創作繪畫及製造1個杯麵!
首先,用¥300買1個杯麵杯

然後,利用顏色筆創作
接著,就把即食麵放進杯裏去

我選了海鮮味粉及4種材料
最後,杯麵要包裝啦!

Ellen杯麵完成~~呵呵^O^
雖然記念館不用入場費,
但這麼可愛的紀念品是不能放手啊!
記念館2樓有1個給小朋友手作り体驗工房,
是給小朋友親手嘗試製麵過程,好有趣!
剛才跟我一起來的小朋友,就是去体驗做麵。

大約10時,開始有很多人來參觀了,
加上看見杯麵,很想吃東西,
便離開記念館,向下一站宝塚駅出發!

7 則留言:

匿名 提到...

做杯麵好好玩喲!
我見到小浩然件圍裙呀!

匿名 提到...

如果我整左杯麵,我會唔捨得開黎食 ^__^

Ellen老師 提到...

maymay~~
無錯!小浩然條圍裙在喱處買

roy~~
我都爭扎緊食唔食

supageti 提到...

老師即係老師,哈哈 ~

Ellen老師 提到...

沿路走直情人帶家feel啦~~

largeheadboy 提到...

我好鐘意呢隻雞雞呀!
原來老師都好有繪畫天份喎!

Ellen老師 提到...

以前唔覺雞雞咁可愛,
去完記念館,好想食杯麵!

老師係美術老師啦!