2007年8月12日 星期日

食盡錦市場



離開清水寺,肚子已很餓!再乘巴士往錦市場尋食。
市場兩旁排滿店鋪,蔬菜、鮮魚、醬菜、烹調器具.....
市場內錦天滿宮,可祈求豐衣足食!
老師再一次不停買啦!看啦!食啦!滿載而歸!^O^

【錦天滿宮】

【錦市場】

離開錦市場已4時了,下一站只好到車站旁的高島屋逛逛!
老師又再一次買啦!看啦!食啦!
結果在高島屋樓上的郵便局,京都手信便快我1步回香港!

約7時便乘車回梅田,受友人所託要往なんば0101。
結果8時半關門便離開。今晚又再次散步道頓堀至心齋橋。
途中看見劉鄧介紹的燒肉一丁,但店鋪滿席,
便到了隔鄰的店子吃炭火燒。

走了一整天路,今晚飯後享用了もも及果酒,
第三天旅程又結束了!

8 則留言:

匿名 提到...

如果日日都可以買啦、看啦、食啦~你話幾好呢!

匿名 提到...

晌錦市場食左d乜?有無食豆腐?

Ellen老師 提到...

maymay~~
我都想日日都可以買啦、看啦、食啦
聽日記住去買6合彩^O^

roy~~
錦市場要食豆腐咩!哎喲!無添!
食左串炸、玉子燒、飯團、草莓冰、不同款類似魚丸....有無漏呢!

lau2tang 提到...

關西真是好好玩!
我真想樂不思蜀!
難波行過心齋橋其實好近!我呢幾日起碼行了四五次,亦都是見到最多香港人的地方!
間燒肉一丁我自己都未有機會試!

supageti 提到...

錦市場確是掃街的好地方,哈哈!

Ellen老師 提到...

我也開始愛關西~~

難波行過心齋橋~~我行得最多,每晚如是~~

largeheadboy 提到...

我今年仲未有機會食日本 momo 呀!>_<

Ellen老師 提到...

去citysuper或sogo買得唔得呀?